Strong Viking
’’Kinderen sleutel tot succes?’’Strong Viking
’’Kinderen sleutel tot succes?’’Samenvatting
Achtergrond: De Strong Viking Group organiseert jaarlijks tientallen obstacle runs in het binnen- en
buitenland. Hieronder vallen ook meerdere Family Editions, speciaal voor de doelgroep 5-15 jaar die
samen met de ouders de hindernissen willen trotseren. Het afgelopen seizoen (2018) was er een
onverklaarbare terugloop in de ticketverkoop van de Family Edition in Nederland. De edities in Nijmegen
en Amsterdam verkochten 40% minder tickets dan het jaar ervoor. Aanleiding voor een onderzoek waarin
gekeken is naar de motieven en barrières om deel te nemen aan de Family Edition. Om het gedrag van
deelnemers te verklaren en de deelname positief te beïnvloeden.
Organisatie | HAN University of Applied Sciences |
Opleiding | Sport, Gezondheid en Management |
Afdeling | Academie Sport en Bewegen |
Partner | Strong Viking Group |
Datum | 2019-09-09 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |