Betrokkenheid als sleutel
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Betrokkenheid als sleutel
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit rapport bevat een onderzoek naar de slaag- of faalfactor van organisatieveranderingen: de mens. En met name de betrokkenheid van de Gastvrouwen/heren binnen het Medisch Centrum Haaglanden. De wijze van dienstverlening wordt onder de loep genomen en wordt gekoppeld aan gedragingen. Aan het einde worden aanbevelingen gegeven op welke wijze het gedrag van de Gastvrouwen/heren in positieve zin beïnvloedt en geborgd kunnen worden. Deze zullen op zijn tijd zorgen voor een welgeslaagde vraaggestuurde dienstverlening.

Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | FM Facility Management |
Afdeling | Academie voor Facility Management |
Partners | Medisch Centrum Haaglanden |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |