Een touroperator zonder grenzen
hoe processen efficiënter en effectiever kunnen verlopenEen touroperator zonder grenzen
hoe processen efficiënter en effectiever kunnen verlopenSamenvatting
"Hoe kunnen de processen voor inkoop en productsamenstelling, verkoop en partnersales en managementinformatie bij TravelOn efficiënter en effectiever worden ingericht?"
Het doel van deze onderzoeksvraag is het vergroten van de afzet en omzet van TravelOn. Door het efficiënter en effectiever inrichten van de bovengenoemde processen, kan de organisatie haar "time to market" verlagen. Zo komen producten sneller op de markt. Ook kunnen verbeteringen in het verkoopproces leiden tot hogere verkopen. Tot slot moet de organisatie in staat zijn om te sturen op haar gedefinieerde doelen.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | AFM Bedrijfseconomie |
Afdeling | Academie voor Accounting & Financial Management |
Partner | TravelOn, Alphen aan den Rijn |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |