Naar een nieuw pedagogisch elan in het hoger beroepsonderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Naar een nieuw pedagogisch elan in het hoger beroepsonderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het beroepsonderwijs moet vernieuwend en op de toekomst gericht worden, aldus stelde de Stuurgroep Impuls Beroepsonderwijs en Scholing recent.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Afdeling | Faculteit Business, Finance & Marketing |
Lectoraat | Lectoraat Pedagogiek van de Beroepsvorming |
Gepubliceerd in | Handboek leerlingbegeleiding Samson, Alphen aan den Rijn |
Jaar | 2002 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 9065007369 |
Taal | Nederlands |