De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Verbeteren van de conversiefunnel van hansanders.nl

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Verbeteren van de conversiefunnel van hansanders.nl

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Minder klanten kopen lenzen op de site van Hans Anders dan vóór 2015, toen TamTam de website vernieuwde.
In het kader van mijn afstudeeropdracht is mijn taak om de conversiefunnel, het pad dat een gebruiker volgt vanaf het op de site zoeken naar een product tot de aankoop daarvan, van de site van Hans Anders te verbeteren zodat de omzet gaat stijgen. Van groot belang bij dit onderzoek is om te achterhalen wat de wensen van de doelgroep zijn. Wanneer deze bekend zijn, kunnen deze wensen worden meegenomen in het herontwerp van de website en kan de user experience worden verbeterd. Bij een verbeterde user experience kan de conversieratio stijgen. De gebruiker staat daarom centraal tijdens mijn afstudeeropdracht. Het achterhalen wat de behoeften van de gebruiker zijn is ook een van de belangrijkste dingen die ik tijdens mijn studie Communication & Multimedia Design (CMD) heb geleerd.

OrganisatieDe Haagse Hogeschool
OpleidingITD Communication & Multimedia Design
AfdelingFaculteit IT & Design
PartnerHans Anders
Jaar2017
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk