Onderzoek naar pedagogisch handelen binenn het onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Onderzoek naar pedagogisch handelen binenn het onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De hoofdvraag die centraal staat binnen dit onderzoek luidt als volgt: "Hoe kunnen docenten van het Stanislascollege verantwoord en eenduidig pedagogisch handelen, met name het straffen en belonen, ten aanzien van de scholieren, hierbij de Ignatiaanse visie van de school in acht nemend?"

Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | SP Sociaal Pedagogische Hulpverlening |
Afdeling | Academie voor Sociale Professies |
Partners | Stanislascollege Reinier de Graafpad Delft |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |