Voorbereiding op een marketingtoekomst
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Voorbereiding op een marketingtoekomst
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit document doet verslag van het proces dat de afstudeerder is doorlopen tijdens het uitvoeren van de afstudeeropdracht bij Textcetera, in het kader van zijn opleiding Communication & Multimedia Design (CMD) aan de Haagse Hogeschool. Het afstudeerproject
heeft plaatsgevonden in de afstudeerperiode van mei 2010 tot september 2010.
De afstudeeropdracht bestond uit het schrijven van een marketingplan, het ontwikkelen en testen van concepten, en het schrijven van een adviesplan voor Textcetera.

Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ICTM Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie voor ICT & Media |
Partners | Textcetera, Den Haag |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |