De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het onmisbare serviceconcept

waarom een serviceconcept onmisbaar is voor Hotel MIJN Badhuis

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Het onmisbare serviceconcept

waarom een serviceconcept onmisbaar is voor Hotel MIJN Badhuis

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Deze scriptie is gericht op het ontwerpen van een passend serviceconcept gericht op hospitality binnen de hotellerie. Deze scriptie is afgebakend tot de hotellerie binnen Hoek van Holland en het Westland. Tevens is het gericht op het faciliteren van een zo’n prettig en gastvrij mogelijke omgeving voor het nieuwe Hotel MIJN Badhuis. Tevens richt deze scriptie zich op serviceconcepten gericht op het voorkomen van klachten, het behandelen van klachten en serviceconcepten gericht op historie.

OrganisatieDe Haagse Hogeschool
OpleidingMO Facility Management
AfdelingFaculteit Management & Organisatie
Jaar2016
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk