Hoe stilte tot ons spreekt: boekbespreking van: Stilte in de klas: een geschiedenis van de pedagogische omgang met stilte op school
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoe stilte tot ons spreekt: boekbespreking van: Stilte in de klas: een geschiedenis van de pedagogische omgang met stilte op school
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Boekbespreking van P. Verstraete. Stilte in de klas: een geschiedenis van de pedagogische omgang met stilte op school. Universitaire Pers Leuven, 2022
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Gepubliceerd in | Pedagogische Studien Nederlandse Vereniging voor Onderwijsresearch (VOR) en het Vlaams Forum voor Onderwijsonderonderzoek (VFO), Vol. 100 (2023), Uitgave: 3 |
Datum | 2023-10-19 |
Type | Artikel |
DOI | 10.59302/ps.v100i3.17636 |
Taal | Nederlands |