Gewikt en gewogen
twee case studies naar kwaliteit van leerwerkarrangementenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Gewikt en gewogen
twee case studies naar kwaliteit van leerwerkarrangementenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De praktijkaanleiding voor dit onderzoek vormt de wens en de praktijk van Hogeschool Rotterdam om studenten waar mogelijk aan authentieke praktijkopdrachten te laten werken en het inzicht van de onderzoeker dat het geen gemakkelijke ‘ontwerpopgave’ is voor betrokkenen om dergelijke ‘leerwerkarrangementen’ te ontwikkelen. Dit onderzoeksrapport beschrijft aan de hand van het voorlopig toegepaste theoretisch kader hoe twee instituten dergelijke leerwerkarrangementen hebben ontworpen en hoe deze in de praktijk zijn gerealiseerd.

Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Datum | 2009-01-01 |
Type | Boek |
Taal | Nederlands |