Niet meer maar beter gebruik van onderwijstechnologie na de crisis
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Niet meer maar beter gebruik van onderwijstechnologie na de crisis
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Maken we goed gebruik van de meerwaarde van Onderwijstechnologie in het Hoger Onderwijs? Er wordt momenteel veel gediscussieerd over de vraag of we het online onderwijs net zo goed kunnen maken als het offline onderwijs. Waar we het eigenlijk over zouden moeten hebben is hoe we slim gebruik kunnen gaan maken van de meerwaarde van digitale en online elementen in ons onderwijs. Onderzoek laat namelijk zien dat de vergelijking van online met offline onderwijs juist onderwijsinnovatie ontmoedigt en daarmee ook niet tot beter online onderwijs leidt.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Datum | 2021-01-15 |
Type | Conferentiebijdrage |
Taal | Nederlands |