Hardnekkige tradities in oudercontacten doorbreken
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hardnekkige tradities in oudercontacten doorbreken
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Om tot een effectieve samenwerking met ouders te komen, moeten scholen nieuwe wegen inslaan. Wat doet er werkelijk toe in de samenwerking tussen school en ouders? En hoe kunnen scholen de samenwerking vorm geven? Mariëtte Lusse geeft antwoorden op deze vragen én voorbeelden uit de praktijk in het voortgezet onderwijs.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Gepubliceerd in | De stem van ouders voor succesvolle samenwerking Sardes, Vol. 2017, Uitgave: 22, Pagina's: 45-48 |
Datum | 2017-11-01 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |