De onzichtbare koffer van het getraumatiseerde kind
afstudeeronderzoek naar knelpunten in het begeleiden van getraumatiseerde kinderen die te maken hebben gehad met psychische mishandelingWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De onzichtbare koffer van het getraumatiseerde kind
afstudeeronderzoek naar knelpunten in het begeleiden van getraumatiseerde kinderen die te maken hebben gehad met psychische mishandelingWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kunnen de gezinshuisouders Nieuwe Stijl een pedagogisch basisklimaat creëren om zo de getraumatiseerde kinderen in de leeftijd van 4 tot 12 jaar te ondersteunen in het verwerken van hun trauma voortkomend uit psychische mishandeling?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Pedagogiek |
Afdeling | ISO |
Jaar | 2016 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |