Literatuurverkenning Meer leertijd: effecten van meer leertijd op taal en rekenen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Literatuurverkenning Meer leertijd: effecten van meer leertijd op taal en rekenen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In het onderstaande wordt de samenvatting van een literatuurstudie gerapporteerd. De te beantwoorden vraag luidt: Maak een literatuurverkenning over het onderwerp „meer leertijd‟. Ofwel beantwoord de vraag: wat weten we over effecten van meer leertijd op de terreinen taal, rekenen en de zogenaamde „soft skills‟ (o.a. op het gebied van sport en cultuur).
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Datum | 2012-06-15 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |