Hoe staan de professionele leergemeenschappen in het Hoger Onderwijs er nu voor?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoe staan de professionele leergemeenschappen in het Hoger Onderwijs er nu voor?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe worden pogingen tot ondersteuning ontvangen bij de brede groep docenten, vinden ze hun weg wel of hebben ze meer nodig in de komende tijd? Op Hogeschool Rotterdam is een vragenlijst uitgestuurd in het kader van de ondersteuning en informatievoorziening die geboden wordt voor onderwijs op afstand. Het was tijd om te horen wat we reeds goed doen en hoe we het online onderwijs nu (met zijn allen) verder kunnen verbeteren.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Datum | 2020-04-19 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |