Fred. de Meulder export
van Duitsland tot TaiwanWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Fred. de Meulder export
van Duitsland tot TaiwanWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Strategisch marketingplan dat draait om de uitbreiding van de handel in bestaande landen met nieuwe distributiekanalen en producten.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Partner | Fred. de Meulder export |
Datum | 2016-08-09 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |