Werken is van mensen houden
Onderzoek naar medewerkerstevredenheidWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Werken is van mensen houden
Onderzoek naar medewerkerstevredenheidWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De medewerkers van de organisatie X zijn ontevreden over de dienstverlening van de organisatie. Dit bleek, voorafgaand aan mijn onderzoek, uit een intern onderzoek van de organisatie X onder 4.368 medewerkers. Organisatie X medewerkers zijn over het algemeen tevreden over de producten en diensten, maar niet over de click-dienstverlening. Daarover ging dit onderzoek en daarover gaat deze scriptie. Met dit onderzoek krijgt de organisatie X advies over het verbeteren van de click-dienstverlening, zodat medewerkers tevredener zijn. De doelgroep van het onderzoek bestond uit medewerkers van de organisatie X.

Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Partners | Anoniem |
Datum | 2019-08-19 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |