Wanneer zien wij u weer?
Een onderzoek naar de klantloyaliteit van de Leidse Schouwburg - StadsgehoorzaalWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Wanneer zien wij u weer?
Een onderzoek naar de klantloyaliteit van de Leidse Schouwburg - StadsgehoorzaalWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze afstudeerscriptie doet de opdrachtnemer Chelsea Ghirrao onderzoek naar de klantloyaliteit van de bezoekers van de Leidse Schouwburg – Stadsgehoorzaal, hierna te noemen LS – SGZ. De probleemstelling van het onderzoek luidt: ‘’Hoe kan de communicatie van Leidse Schouwburg – Stadsgehoorzaal bijdragen aan de loyaliteit van de doelgroep?’’
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Partner | Leidse Schouwburg - Stadsgehoorzaal |
Datum | 2018-01-10 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |