De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Kwantitatief onderzoek naar de invloed van waarden op een online strategie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Kwantitatief onderzoek naar de invloed van waarden op een online strategie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Deze scriptie onderzoekt een oplossing voor het gebrek aan een helder geformuleerde en consequent uitgevoerde online strategie voor Organisatie X. Organisatie X is een online platform dat haar bezoekers (inkopers) voorziet van het laatste nieuws omtrent het inkoopvakgebied. De aanleiding voor dit onderzoek is het dalende aantal websitebezoekers en dalend aantal contentviews, waarbij financiën een belangrijke rol spelen. Een goedbezocht platform (hub) trekt namelijk adverteerders aan; de belangrijkste inkomstenbron voor Inkopescafe.nl. Het doel van dit onderzoek is om de organisatie advies te geven over een verbeterde online strategie die het dalende bezoekersaantal van de website moet oplossen. Dit onderzoek moet daarbij inzicht vergaren in wat inkopers waarderen in het leven. De doelgroep van het onderzoek betreft 120.00 mannelijke en vrouwelijke inkopers, werkzaam in Nederland (CBS, 2020; LinkedIn, 2020).

Toon meer
OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
Datum2020-05-06
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk