Klanttevredenheidsonderzoek Economy
Klanttevredenheidsonderzoek Economy
Samenvatting
Deze scriptie onderzoekt een oplossing om het aantal klanten dat na zes maanden hun abonnement opzegt, te verminderen. De aanleiding is het feit dat Economy omzet misloopt wanneer klanten ervoor kiezen om hun abonnement op te zeggen. Als klanten ervoor kiezen om hun abonnement na een half jaar te verlengen, draait Economy meer omzet. Doelstelling van het onderzoek is om inzicht te verkrijgen in de verwachtingen en ervaringen van klanten en oud-klanten, teneinde een advies te geven aan Economy over hoe zij de verwachtingen en ervaringen beter in overeenstemming kan brengen. De doelgroep van het onderzoek betreft klanten en oud-klanten van Economy die SEO- en/of SEA-diensten afnemen of hebben genomen.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2020-05-06 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |