De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Understanding how teachers learn as a prerequisite for promoting teacher learning

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Understanding how teachers learn as a prerequisite for promoting teacher learning

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Editorial.
The question of 'how teachers learn' is important because answers to this question may result in recommendatons for the improvement of both initial teacher education and the further professional development of teachers. All five articles in the special issue address this question.

OrganisatieHogeschool Utrecht
LectoraatLectoraat Leren van docenten in de context van het beroepsonderwijs
Gepubliceerd inTeachers and Teaching Routledge, Vol. 13, Uitgave: 2, Pagina's: 105-108
Datum2007-03-22
TypeArtikel
ISSN1354-0602
DOI10.1080/13540600601152298
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk