De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Designing learning environments at the school-work boundary

Curiculum development in vocational education

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Designing learning environments at the school-work boundary

Curiculum development in vocational education

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

The central aim of this thesis was to increase understanding of designing vocational learning environments at the school–work boundary. Four studies were conducted, focusing on learning environment designs at the school–work boundary and on design considerations of the actors involved in their construction, both from the world of school and the world of work.

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Leren en Innoveren
LectoraatBeroepsonderwijs
Datum2021-06-18
TypeProefschrift
ISBN978-94-6423-236-3
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk