Rondlopen, observeren, doorvragen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Rondlopen, observeren, doorvragen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Formatief evalueren werkt ook goed in het vmbo, blijkt uit onderzoek in een vierjarig leernetwerk. Onderzoekers vroegen docenten naar hun ervaringen en geleerde lessen.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Leren en Innoveren |
Lectoraat | Beroepsonderwijs |
Gepubliceerd in | Didactief Ten Brink, Vol. 2022, Uitgave: maart, Pagina's: 24-25 |
Jaar | 2022 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |