Fagerhult sales excellence
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Fagerhult sales excellence
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
This research is conducted for Fagerhult BV, a lighting firm active in the Dutch market for 40 years. The company is sales-intensive and faces difficulties finding the appropriate strategy in sales in terms of effectiveness and efficiency. The management does not have a clear view of how and where it is going. Therefore, the objective of this report is to conduct research on this manner and support Fagerhult with recommendations. The main research question is: "How should Fagerhult BV improve its sales approach in terms of efficiency and effectiveness in order to achieve higher organic growth in the Netherlands?"
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | International Business en Management |
Afdeling | International Business Studies |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |