The effective use of music in television advertising
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
The effective use of music in television advertising
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Television advertising is the most effective wayof advertising, however, media clutter and high expenses frequently stand in the way of its effectiveness. The purpose of this research involves one variable of which the value might beunderestimated when creating a television ad: music. Its contribution regarding
brand awareness through television advertising will be researched in this thesis.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | International Communication and Media |
Afdeling | Communicatie |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |