De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

The role and nature of knowledge in vocational programmes

The role and nature of knowledge in vocational programmes

Samenvatting

This chapter analyses the way vocational education in the Netherlands deals with the issue of positioning the knowledge base of occupations in educational programmes.
In: Bruijn, E., Billett, S., & Onstenk, J. (Eds.). (2017). Enhancing teaching and learning in the Dutch vocational education system : Reforms enacted (Professional and practice-based learning, volume 18). Cham, Switzerland: Springer. doi:10.1007/978-3-319-50734-7

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Leren en Innoveren
LectoraatBeroepsonderwijs
Gepubliceerd inEnhancing teaching and learning in the dutch vocational education system : Reforms enacted (Professional and practice-based learning, volume 18) Springer, Cham, Switzerland, Pagina's: 157-174
Jaar2017
TypeBoekdeel
ISBN978-3-319-50732-3, 978-3-319-50734-7
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk