De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

Passend leesonderwijs mogelijk maken

Leesinterventieproject en handelingsgericht werken: bundeling van krachten

Passend leesonderwijs mogelijk maken

Leesinterventieproject en handelingsgericht werken: bundeling van krachten

Samenvatting

Dit artikel geeft een voorbeeld van een coherent project ontwikkeld voor Passend Onderwijs dat is uitgevoerd op zes basisscholen in Twente: het LIST-project, een inhoudelijk leesinterventie project, waarin planmatig werken, gericht op verbetering van de leesprestaties een van de uitgangspunten vormt.

Organisatie
Afdeling
Lectoraat
Gepubliceerd inTijdschrift voor Orthopedagogiek Uitgeverij Agiel, Vol. 49, Uitgave: 9, Pagina's: 406-422
Jaar2010
Type
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk