The Strainer (das Sieb)
Eine neue MarketingkategorieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
The Strainer (das Sieb)
Eine neue MarketingkategorieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Umbruchzeiten sind Abschiedszeiten. Wie wir vom Pferdegespann Abschied nehmen mussten, wird die nächste Generation keine Vorstellung mehr von einer Telefonzelle haben, einem Briefkasten oder vielleicht vom Ehrenamt - Begriffe mit denen wir heute noch so vertraut sind. Wie kann man Produkte, mit denen jetzt noch Gewinn gemacht wird, die aber innerhalb kurzer Zeit verdrängt werden, eigentlich nennen? Wie kann man sie erkennen? Wie in der bunten Marketinglandschaft klassifizieren? Hier ein Vorschlag.
Organisatie | Hogeschool Inholland |
Afdeling | Domein Creative Business |
Lectoraat | Digital World |
Gepubliceerd in | Kultur und Management Uitgave: 94, Pagina's: 39-43 |
Jaar | 2014 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Duits |