Waardecreatie voor het eigen bedrijf
Waardecreatie voor het eigen bedrijf
Samenvatting
Als je als boer goed voorbereid bent op de toekomst en hier een duidelijke visie op hebt, helpt dit dat je niet verrast wordt door risico’s en effecten van extreme weersomstandigheden. Dit biedt zeker kansen ten opzichte van andere ondernemers die geen voorbereidingen treffen.
Linda Snippe, onderzoeker bij Hogeschool Inholland, gaat hierover in gesprek met Gerry Kouwenhoven en Dolf de Poorter.
Gerry is associate lector “Investeren in circulaire land- en tuinbouw”. Ze is verbonden aan 2 kenniscentra binnen hogeschool Inholland, zowel agri, food & life sciences als ook business, finance & law.
Dolf de Poorter is Customer Success Manager bij Naris. Naris is een leverancier van risicomanagementsoftware, gebaseerd op GRC (Governance, Risk en Compliance). Hun platform, genaamd NARIS-GRC®, stelt mensen en organisaties in staat om enerzijds risico’s te beheersen en anderzijds kansen te ontwikkelen die bijdragen aan de algehele strategie voor het bereiken van bedrijfsdoelstellingen.
Wat is waardecreatie voor agrarische ondernemers? Voor wie is het en waar ligt de verantwoordelijkheid? En hoe kun je waardecreatie realiseren voor het bedrijf?
Organisatie | Hogeschool Inholland |
Afdeling | Domein Business, Finance & Law |
Lectoraat | Finance en Accountancy |
Datum | 2024-09-03 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Onbekend |