Van feedback naar doelgericht coachen
Bij het team Zorg en Welzijn Kennemer CollegeWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Van feedback naar doelgericht coachen
Bij het team Zorg en Welzijn Kennemer CollegeWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Rapportage van een praktijkgericht onderzoek, uitgevoerd in het kader van het
behalen van de titel Master of Education.

Organisatie | Hogeschool Inholland |
Opleiding | Master Leren en Innoveren |
Instituut | Domein Onderwijs en Innovatie |
Lectoraat | Geïntegreerd Pedagogisch Handelen |
Partners | Hogeschool Inholland |
Datum | 2015-07-01 |
Type | Masterscriptie |
Taal | Onbekend |