HBO's largest educational database

A wide variety of subjects

Freely accessible

Share this publication

"Aan 'm, Game ze?!" part 2: een nieuwe stap voor het oefenen van de anamnese

Open access

Rights:All rights reserved

"Aan 'm, Game ze?!" part 2: een nieuwe stap voor het oefenen van de anamnese

Open access

Rights:All rights reserved

Summary

Door onvoldoende aanwezigheid van oefenmateriaal voor de anamnese is vorig jaar het kaartspel “Aan ‘m, Game ze?!” ontwikkeld. Dit anamnesespel behoefte enige aanpassing waardoor er een vervolg ontstond met als hoofddoelstelling: Het kwalitatief verbeteren en door ontwikkelen van het anamnese spel “Aan ‘m,
Game ze ?!” tot een interactieve game.
Methode: De methode werd beschreven aan de hand van de stappen van projectmatig werken. Gestart werd met het verduidelijken van de probleemstelling, opdracht vanuit Zuyd Hogeschool en het gewenste resultaat waarna de hoofddoelstelling werd geformuleerd. Om tot deze hoofddoelstelling te komen zijn er drie subdoelen gemaakt: uitbreiden en verbeteren van het kaartspel, kaartspel digitaliseren en een implementatieplan om het kaartspel te implementeren in het onderwijs. In de fasen die hierop volgden werd een literatuuronderzoek gedaan waarna ieder subdoel gedetailleerd werd uitgewerkt om in de laatste fase ieder subdoel te realiseren.
Resultaten: Een uitgebreid en verbeterd kaartspel, een mobile app en een implementatie plan om het kaartspel te implementeren in het onderwijs.

Show more
Organisation
Education
Department
Year2013
Type
LanguageDutch

HBO Kennisbank provides access to the publications of 26 universities of applied sciences

HBO's largest educational database

A wide variety of subjects

Freely accessible