De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het succes van een digitaler klantproces

Een digitaliseringsslag in het klantproces van Wonen Limburg door middel van het vergroten van het digitale gedrag bij huurders en woningzoekenden

Rechten:

Het succes van een digitaler klantproces

Een digitaliseringsslag in het klantproces van Wonen Limburg door middel van het vergroten van het digitale gedrag bij huurders en woningzoekenden

Rechten:

Samenvatting

Een vraagstuk dat dan ook erg actueel is binnen Wonen Limburg is hoe er een digitaliseringsslag naar de huurders en woningzoekenden toe kan worden gemaakt. Bij de huurders en woningzoekenden van Wonen Limburg is er naast de ‘reguliere huurders’ sprake van een kwetsbaardere doelgroep zoals statushouders, mensen met een (psychische) beperking, ouderen en huishoudens met lagere inkomens. Om deze hele doelgroep te kunnen ‘verleiden’ tot het gebruik maken van het digitale kanaal is het belangrijk om te achterhalen hoe de drempel voor het gebruiken van het digitale kanaal bij hen kan worden verlaagd.

OrganisatieZuyd Hogeschool
OpleidingFacility Management
AfdelingFaculteit Hotel en Facility Management
Jaar2017
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk