De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Blije klanten

Managen van verwachtingen & prestaties

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Blije klanten

Managen van verwachtingen & prestaties

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De afdeling Management Control wil door middel van een onderzoek haar performance op een zo juist en betrouwbaar mogelijke manier in kaart brengen ten aanzien van het aspect 'Blije klant'. Management Control wil graag het aspect klanttevredenheid meten. Om ervoor te zorgen dat de klanttevredenheid in de toekomst wordt beheerst, wordt Management Control aanbevolen om het Klanttevredenheidssturingsmodel te implementeren. Dit model maakt gebruik van de klantkennis die is opgedaan uit dit onderzoek en beheerst deze middels een geïntegreerde PDCA cyclus. Daarnaast moet er bankbreed worden gewerkt aan het feit dat sommige medewerkers niet op de hoogte zijn van de strategie, een integratie van strategie en prestatiemeting wordt gevonden in de Balanced ScoreCard.

OrganisatieZuyd Hogeschool
OpleidingBedrijfseconomie
AfdelingFaculteit Commercieel en Financieel Management
Datum2013-06-21
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk