Kwesties mbt het vormgeven van inductieprogramma's in de praktijk
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Professional doctorate traject en de betekenis voor de praktijk van opleiders
Marco Snoek; Helma Oolbekkink
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Citizen Science and HEAC
Schuling, Rhoda
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert
Short-term Progression of Abstraction in Student Interaction in Primary Programming Education
Faber, Hylke
Programmatisch toetsen: de ontwikkeling van studenten volledig in beeld
Bas Agricola; Linda Jakobs; Marion van de Wijdeven