Exploring responsible AI practices in Dutch media organizations
T. Mioch; N. Stembert; C. Timmers; O. Hajri; P. Wiggers; M. Harbers
Exploring Responsible AI Practices in Dutch Media Organizations
Tina Mioch (Onderzoeker); Nathalie Stembert (Onderzoeker); Cathelijn Timmers (Onderzoeker); Oumaima Hajri (Onderzoeker); Pascal Wiggers (Onderzoeker); Maaike Harbers (Onderzoeker)
AI in the human loop: the impact of differences in digital assistant roles on the personal values of users
S. Shayan; M. van Steenbergen; K. van Turnhout; Z. Zeegers; S. Ben Allouch; M. Harbers; G. Evertzen; J. Bruijning; W. van Boxtel; K. Jerkovich
Consumers’ value perception of the Nutri-Score in Germany
Deger, A.V. (Student); Körösi, K.
The social media marketing plan of Indibleu
Riphagen, C (Claudia) (Student)
Beroepsproduct en verantwoordingsdocument
Veldscholten, ML (Maud) (Student)
Wat beïnvloedt de gebruikersacceptatie van de door de onderwijsinstelling gekozen SaaS oplossing?
Martijn Bellaard (Student)
Practice in research: How do I make my research practice-oriented?
Steenbeek, Henderien; Hiddink, Frans
Mensgerichte ICT (Lectorale rede)
Erik-Jan Smits (Lector)
Zehnder Application Automation using Machine learning and Vision tools
Stroete, M (Mathieu te Stroete) te (Student)