PLG's Basisvaardigheden Quadraam
Roel Grol
Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Toetsvisie/Toetsbeleid Academie Educatie
Marion van de Wijdeven; Roel Grol
Hoofdstuk 9: fase 6: Interprofessionele community of practice (and learners
J. van Dongen; Wietske Kuijer; N. Scherpbier-de Haan
Reframing selection as a learning experience: Insights from a residency selection assessment, Medical Teacher,
Wietske Kuijer
Stappenplan voor de stagebegeleider melding stagediscriminatie
Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker)
Samen sterk voor overdrachtswerk
Tugce Tanriseven
Lerend leiderschap in de lerende school
M.B.M. Neeleman
Zoek elkaar op en ga samen aan de slag: theorieën, inspirerende voorbeelden en aandachtspunten over participatie van jongeren met een chronische aandoening in beleid, projecten en initiatieven van gemeenten
H.J.M. van Heijningen-Tousain; J.N.T. Sattoe; M. Cardol
Hoger onderwijs aan het woord over didactiek van hoge verwachtingen: ‘Met een enkele zin kan een docent het verschil maken’ - interview
J.M.M. Kaskens; A. Voerman; J.H.A. de Leeuwe