Access to basic educational opportunities for Dalit Haliya girls : a case from Dadeldhura District, Nepal
Ghimire SOB, G. (Student); Moor, I.R. de
Verborgenheid of toch geborgenheid?: een onderzoek naar de ontwikkelingsmeerwaarde van buitenschoolse opvang voor auditief en/of communicatief beperkte kinderen en de behoefte hierna van de betreffende ouders
Kristel de Wit (Student); Michiel de Koster (Begeleider); Josefien Koumarelos (Begeleider)
Met het stappenplan wordt elke leerling een lees-Tarzan! Op zoek naar een geschikte vorm van begrijpend leesbegeleiding aan cognitief zwakke leerlingen.
Milou Leus (Student); Vera Siemerink-Bijvoet (Begeleider)
Toch nog leren lezen? Onderzoek naar een methode bedoeld voor leerlingen die stagneren in het leerproces van het lezen
Hélène Bongers (Student); Annemieke Weterings-Helmons (Begeleider)
Genomineerde Fontys OSO Onderzoeksprijs 2010Omgaan met Asperger in de gymles
Rob van Schadewijk (Student); Jan Schijvenaars (Begeleider)
'Juf, vandaag wordt het een tien!': aan de slag met oplossingsgerichte technieken in het sbo
Stefanie de Nijs (Student); Tineke van Alphen (Begeleider)
Samen werken aan 'oplossingsgericht' gesprekken voeren
Jeanneke van den Bergh (Student); Piet Koppejan (Begeleider)
'De (v)aardige leerkracht': vaardigheden die bruikbaar zijn bij conflicten tussen en/of met Turkse en Marokkaanse jongeren
Shirley Bakx (Student); Myriam Verwiel (Begeleider)
Onderwijsonderzoek naar de effectiviteit van didactische structuren van de MI theorie bij woordenschatonderwijs
Daniëlle Aagten (Student); Joep van Vugt (Begeleider)
'Aan het werk?': een oriëntatie in het werkveld van arbeidstoeleiding, cluster 3 en cluster 4.
Anne van den Elsen (Student); Anouk Middelkoop-van Erp (Begeleider)