Geintegreerde sociale vaardigheidstraining
S.H.J.C. Bekkers (Student); H. Geldof (Begeleider)
Werken aan de sociaal-emotionele ontwikkeling van kinderen met autisme op de basisschool: Sam en Lot binnen en buiten de klas
Martje Cools (Student); Piet Koppejan (Begeleider)
De totstandkoming van groepsdynamische processen in de 2e klas Havo / Atheneum
Niek Vlaar (Student); Jan Schijvenaars (Begeleider)
'Samen spelen is pas fijn!': Aniek, een uniek kind.
F.T.M. Minten (Student); Marie-José de Ridder (Begeleider)
Peer assessment in de lichamelijke opvoeding. Kunnen en willen leerlingen uit de vierde klas elkaar beoordelen bij het onderdeel hoogspringen?
Hilde Poulisse (Student); Hans van Kruijsdijk (Begeleider)
'Jippie, we gaan schrijven': over hoe Anne in groep 4 gemotiveerd raakt voor het schrijfonderwijs
Marieke Nooijen (Student); Marie-Jose de Ridder (Begeleider)
'Bouwen aan zelfvertrouwen': omgaan met faalangst in de klas
Angela Blom (Student); Karin de Wild (Begeleider)
'Woordenschat': woordenschat in de onderbouw
Lizet Bartlema (Student); Anneke Wösten (Begeleider)
Onderzoeken doe je zo!
Everard van Kemenade
Bouw curriculum slim op: beter competentiegericht leren in het vmbo
Dr. Maaike Koopman (Lid Lectoraat)