Voedingsvoorlichting en fitness: de perfecte combinatie?
Margot Diemel (Student); Vincent Verdoorn (Begeleider)
Sport Education: maakt diepgang het verschil?
Wouter van Slobbe (Student)
Samenwerkend leren spelen
Axel Tichelaar (Student); Gwen Weeldenburg (Begeleider)
Cooperative learning in Lichamelijke Opvoeding
Bas van den Boorn (Student)
Wat is de gedragsintentie en wat zijn de behoeften van cliënten binnen de 24-uursopvang van Stichting Neos met betrekking tot sport en bewegen?
Natasja ter Veer (Student)
Het effect van een 7 weken durend trainingsprogramma op de 6-minuten wandeltest, 6-minuten step-up test, handknijpkracht en CCQ-vragenlijst, bij COPD-patiënten van fysiotherapie praktijk Kemps en Rijf.
Suze van Berlo (Student); Willem Gosens (Begeleider)
Active reviewing als motivator
Maarten Collee (Student)
Impliciete instructie & dwangstelling in de gymzaal
Bhima Geuting (Student)
‘Natuurlijk Bewegen’ voor en door kinderen
Lori Dingenouts (Student)
Wat is het effect van opgelegd vermogen op de vertragingstijd berekend op de tweede ventilatoire drempel bij een blok fietstest uitgevoerd door amateursporters tussen de 18 en 44 jaar’?
Alice Baltussen (Student); Servé Huijben (Begeleider)