Concerns of Owner‐Occupants in Realising the Aims of Energy Transition
Mieke Oostra (Lector); Nelleke Nelis (Onderzoeker)
Physical learning environments’ supportiveness to innovative pedagogies: students’ and teachers’ experiences
Siebren Baars (Onderzoeker); Gonny Schellings; Peter Joore (Lector); Pieter van Wesemael
Samen Beter Bereikbaar
Arjen van Weert (Onderzoeker)
Ark van NOACQ
Roy Wesenhagen (Onderzoeker); Tristan Wesenhagen (Onderzoeker); Liza Tymchenko (Onderzoeker); Joost van Hoof (Lector); M.E. (Marianne) van Bochove (Lid Lectoraat)
Times Series Building Energy Systems data Imputation
T.B. Salcedo Rahola (Docent); Juliën van der Niet (Student); MIchiel Weij (Student); Ramon Isaac van der Elst (Student)
Creating age-friendly communities: Housing and technology [book]
Joost van Hoof (Lector); Hannah R. Marston; Katie R. Brittain; Helen R. Barrie
Groene daken brandveilig! Of niet?
Noortje Sekeris (Student); Rutger Boot (Begeleider)
Haagse Hogeschool Afstudeerprijs 2022 Fac. BRVRestoration of tidal flats in the Scheldt estuary: monitoring results from Baalhoek and Knuitershoek intervention areas
Wietse van de Lageweg (Lector); Charlotte Pons (Onderzoeker); Vincent Bax (Onderzoeker); Vana Tsimopoulou (Onderzoeker)
Polder2C’s: lessons from a living lab approach to flood resilience building
Vana Tsimopoulou (Onderzoeker); Wietse van de Lageweg (Lector); Stephan Rikkert (Onderzoeker); Ludolph Wentholt (Onderzoeker)
Management of harmful animal activities on levees
Vana Tsimopoulou (Onderzoeker); André Koelewijn (Onderzoeker)