Goede voornemens
Drs Ewoud Jansen (Lid Lectoraat)
Spotify als nieuwsmedium
Tessa Hofland (Student); Michel Simons (Begeleider)
Lebensqualität nach Laryngektomie:
Janice Herden (Student); Patricia Fuhrwerk (Student)
Wat als lezen moeilijk is en helemaal niet leuk?
E.C.G. van den Heijkant (Student); Anja van Zon (Begeleider)
Spelling...en de kracht van herhaling en bewustwording
Suzanne Snoeck (Student); Myriam Verwiel (Begeleider)
Remediërende oefentijd in de klas en thuis:
Nisa Carvalho de Figueiredo (Student); Nettie Veeninga-Mulder (Begeleider)
Mobiel Werken en Social Media
René Poels (Student); Marijke Hermes (Begeleider)
Duurzaamheids onderzoek Rijnstate ziekenhuis
Ianthe Simonse (Student); Marian van Wershoven (Begeleider)
Start HBOT-Duaal, Ondertekening intentieverklaring
ing., M.Sc Fred Holtkamp
State of the art. Doen en blijven doen: voorlichting met behulp van de stappenreeks en de persoonsgebonden factoren, op zoek naar evidence (in druk)
dr. A Mudde; prof. dr. HW Borne, van den; drs. FJCM Verhulst