Onderzoek naar de mogelijkheden van E-marketing voor CNV Onderwijs. E-marketing in de mix. CNV Onderwijs.
Quirijn Griffioen (Student); Elvira Joldersma (Begeleider); Marieke Dufour (Begeleider); Judith Vonk (Begeleider)
Modeling agents with a theory of mind
Maaike Harbers (Lector); Karel van den Bosch; John-Jules Meyer
Egozines; journalistiek egocentrisme of functioneel tijdschrift: visie op de functie en positie van personality magazines
Joyce van der Bent (Student)
Voorlichting over reptielen
Niemeijer, E. (Student); Schellinger, M. (Student); Huisman, T.R.; Polet, J.J.
Social Companies
Frans van der Reep (Lector)
BOP & ICT MNCs : base of the pyramid approach reflected on the strategy of multinational ICT companies
Anand Sheombar (Student); Gilbert Silvius (Begeleider)
Gemeente portal
Jilke Kremers (Student); Judith Gaffert (Begeleider)
Alleen op feitelijke onjuistheden: Autorisatie en inzage vooraf in de Nederlandse journalistiek
Willemijn Kruijssen (Student)
Sligro retail beleving
Jan Stoker (Student); Woody Veneman (Begeleider); Jessika van de Wijdeven (Begeleider)
De bibliotheek verbindt .. met interne communicatie
Loes Cornelissen (Student); Lian Cornelissen (Student); Pia Leenen (Begeleider)
Addy Ruts Scriptieprijs