Professional doctorate traject en de betekenis voor de praktijk van opleiders
Marco Snoek; Helma Oolbekkink
Restoration of herbivory on Caribbean coral reefs
Butler, M.J.; Durain, A.; Feehan, C.J.; Harborne, A.R.; Hylkema, A. (Onderzoeker); Patterson, J.T.; Sharp, W.C.; Spadaro, A.J.; Wijers, T. (Onderzoeker); Williams, S.M.; Arias González, J.E.
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert
Short-term Progression of Abstraction in Student Interaction in Primary Programming Education
Faber, Hylke
Programmatisch toetsen: de ontwikkeling van studenten volledig in beeld
Bas Agricola; Linda Jakobs; Marion van de Wijdeven
Are current efforts to prevent grooms from leaving the industry effective?
Ole, S.L. (Student); Wolframm, I.A.