The good, the bad, and the expert: how consumer expertise affects review valence effects on purchase intentions in online product reviews
P.E. Ketelaar; L.M. Willemsen (Lector); L. Sleven; P. Kerkhof
Subtiel verleiden met nudging: verhogen van enquêterespons
V. Versluis; A.F. de Wild
Ze moeten zich gewoon aan onze spelregels houden'
Pål Jansen (Student); Monique Hamers-Regimbal (Begeleider)
Tackling Real World Complexity in a Software Engineering Student Project
Christian Köppe; Leo Pruijt (Lid Lectoraat)
Teaching Software Architecture Concepts with HUSACCT
Christian Köppe; Leo Pruijt (Lid Lectoraat)
Het Jaarverslagenonderzoek 2015 21e editie : Macht aan de verbeelding
Piet Hein Coebergh (Lector)
Automated Generation of Pelvic CT-based DRR’s
Alexander H.I.P.R. Hustinx (Student); Esther van der Stappen (Begeleider)
Shifting paradigms
dr. Mignon van Halderen (Lector)
GoodBackOffice
Ard Wijnen (Student); Marcel Meesters (Begeleider)
Advanced manufacturing and complexity science
A.F. van Lier (Lector)