Gevoel van inclusie, peer acceptatie en motivatie en welzijn: Leerling ervaringen in het (voortgezet) speciaal onderwijs
Steenbeek, Henderien
An idea to explore
Dionne van der Lugt (Student); Talia Smits (Student); Loubna El-Yamani (Student); Thom van den Eng (Student); Maroeska Burggraaf (Docent); Ivo Horn (Onderzoeker)
Chapter 5 Research and Practice in the Professional Development of School-Based Teacher Educators
Helma Oolbekkink
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Eindrapport
Zefanja Jobse (Student); Jolène Cijsouw (Docent); Loek van der Linde (Begeleider)
Onderzoeksrapport Deelname aan medezeggenschap
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Jacqueline Meijer (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Sesamen Gebaren
Marlies Veenstra (Student)
Pixel perfect performance
Mischa Gideonse (Student); Michiel Veen (Docent); Steven Hermans (Begeleider)
Kennistafel effectief leesonderwijs
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Mirjam Snel (Docent); Tes Schmeink
Samen werkt!
Trynke Keuning (Associate Lector)