Bridging the research-practice gap: understanding the knowledge exchange between design research and social design practices
Wina Smeenk (Lector); Marieke Zielhuis; Koen van Turnhout
Evidence Based Management & Evidence Based Design
Lechner, Stefan
Samen sterker in het Onderwijs: 16 werkzame elementen om sociale binding en welzijn in het onderwijs aan te pakken.
Langeloo, Annegien
Het trainen van welzijns- en gezondheidsambassadeurs in de wijk
Aron Leijenhorst (Lid Lectoraat); Annegien langedijk
Blended sociaal werk door de ogen van inwoners
Aafke Brinkhuijsen (Lid Lectoraat); Josine Steenvoorde (Onderzoeker)
Gevoelige onderwerpen bespreken met de klas
Dullemen, N (Nera) van (Student)
Voorleeswedstrijden: inspelen op leesplezier bij jongeren
Rutjens, L (Laura) (Student)
Meedoen in de Buurt: Een verkenning van betrokkenheid en participatie
Timmeren, AX (Anic) van (Student)
De vaardige STERKstudent
Berlinicke, AM (Anna Maria) (Student)
Rechtvaardigere algoritmes door het tegengaan van ongewenste bias
Inge Strijker (Lid Lectoraat)