Digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs : een reviewstudie ter voorbereiding op het peilingsonderzoek digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs van 2026
Anneke Smits (Lector); Maaike Heitink; Daniëlle van den Brink (Lid Lectoraat); Anne-Marie Rouw-Meertens (Lid Lectoraat)
Overzicht methodieken en tools
Marte Wiersma (Onderzoeker)
Maak het bespreekbaar!
Marte Wiersma (Docent); Aron Leijenhorst (Docent); Maisha van Pinxteren (Docent); Mai Groenevelt (Docent)
Reflection on action by activation workers as professional learning strategy
S.A. van Buren-Bense; P.H.J. van der Aa
Transdisciplinair samenwerken, leren en innoveren: factsheet werkproces minor+ App je Happy
M.M. Schouten; J.W. Mulder; L. Schenk
Peer production as mindful and responsible innovation: the case of Fabricademy
L. Thomas; A. Pistofidou; P. Troxler; C. Kohtala
Handreiking seksuele vorming in het jongeren- en straathoekwerk
Mai Groenevelt (Onderzoeker)
Three priorities for evidence-based governance of heatwave events in Europe
Sylvia I. Bergh (Onderzoeker); Dieneke Geertsema (Onderzoeker)
Eindrapportage monitor Helden van het Oude Noorden / Goud van Noord
L.F. le Sage; M.E.A. Lusse
Homing wellness: can narrative design transform living spaces for people with dementia into engaging environments enabling communication?
Joost van Hoof; Loukia Minetou; Avraam Chatzopoulos; Anastasios Tzerachoglou; Georgios Priniotakis; Emmanouela Sfyroera; Zoe Georgiadou; Styliani Tyrovola; Christos Drosos