Het toevoegen van een label aan een merkstructuur. Adviesrapport t.b.v. LinQ BV.
Dirk van der Hoeven (Student)
Ego in Hong Kong. The Positioning of a Luxury Brand and Product.
Mayke Niestadt (Student); Jeroen de Punder (Begeleider); Sonja Kleijne (Begeleider)
Media Parade '09. Studentensnoepwinkel in beweging.
Sanne Dorland (Student); Rob de Boeck (Begeleider); Nathalie Krüger (Begeleider)
Aap. Noot. TV... Marketingcommunicatie adviesrapport voor Z@ppelin en Het Kinderopvangfonds.
Lieneke Lange (Student); Harry Smals (Begeleider); Cathy Spierenburg (Begeleider)
Social companies
Frans van der Reep (Lector)
Het positioneren van webshops. Een adviesrapport voor Connective Power.
Anja Gouw (Student); Harry Smals (Begeleider); Herman de Jager (Begeleider)
Marketingcommunicatieplan voor Cordaid met betrekking tot het aantrekken van jongeren.
Kim van Rookhuizen (Student); Desiree Verzantvoort (Begeleider); Allard Joosten (Begeleider)
3D visualisatie in iMed
Johan van Soest (Student); Bert van Gestel (Begeleider)
Naar het ziekenhuis
Roald Craenen (Student); Rob van Cooten (Begeleider)
The image of the nursing home-physician among medical students.
Alieke Hasselaar (Student); Hanneke Ponten (Begeleider); Jan Lavrijssen (Begeleider)