Run your own race
drs. Frans van der Reep (Lector)
Every Picture Tells a Story
Dr. Piet Bakker (Lector)
Voluntary disclosure of corporate strategy
Piet Hein Coebergh (Lector)
Sales in de boardroom
drs. Frans van der Reep (Lector)
Boundaries to the articulation of possible selves through social networking sites: the case of Facebook profilers' social connectedness
S. Zwier; T. Araujo; M. Boukes; L.M. Willemsen (Lector)
Het Nieuwe Werken is de sleutel naar meer samenwerking en business
drs. Frans van der Reep (Lector)
Alternatieven voor e-mail en hoe deze ingezet kunnen worden
Denny Donker (Student); Ingrid van Zaanen (Begeleider); Derk-Jan Winkel (Begeleider); Gideon Bazen (Begeleider)
Highly recommended! The content characteristics and perceived usefulness of online consumer reviews
L.M. Willemsen (Lector); P.C. Neijens; F.E. Bronner; J.A. de Ridder
Sentimenteren
student Robbert Segers (Student); Pim Schonk (Begeleider); Henk Venema (Begeleider)
Procesherontwerp bij Assurantie Groep Horst
Bas van Neerven (Student); Ko Vleugel (Begeleider)