Communiceren in een B-to-B markt
Wim Janssen (Begeleider); Mandy Manders (Student); Maarten Coer, van der (Begeleider); Ruby Dinther, van (Begeleider)
Overstappen in de spoorzone
Esther Kock, de (Begeleider); Niels van Maaren (Begeleider); Jean-Jaques Willemsen; Jan Bruin, de (Student)
Een marketingcommunicatieadvies voor Six Fingers
Dick Onstenk (Begeleider); Annique Breemaat, van (Student)
A little lemon creating a buzz
Eefje Liebregts (Student); Astrid Drie, van (Begeleider)
Transparantie in een onzichtbaar netwerk
Johan de Greef (Student); Ben Schreur (Begeleider)
Visibility Strategy. The EU - Malysia Chamber of Commerce and Industry [EU*M CCI]
Joukje de Beer (Student); Anjali Brito Barbosa (Begeleider); M. Saneri (Begeleider)
Invoering van een WMS bij Assurantie Groep Horst
Bas van Neerven (Student); Ko Vleugel (Begeleider)
WABO managementinformatie
Mariëtte Arntz (Student); Ine Verhees (Begeleider); Dries van den Enden (Begeleider)
Bouwen aan communicatie
Pascalle Hoevenaars (Student); Anja Nobel-Ros (Begeleider); Niels van Maaren (Begeleider)
Wisselwerking in communicatie: de sleutel tot succes
Lauret Aquarius (Student); Angenieta Kuijpers (Begeleider); Kim Baeten (Begeleider)